Hosts & hostessen inhuren

Maak kennis met een nieuwe ervaring in hospitality!

Als je een evenement organiseert, doe je dat niet zomaar. Je wilt een perfecte indruk maken op je gasten en hen het gevoel geven dat ze welkom zijn en met een positief beeld naar huis gaan. 

Snel schakelen, 24/7

Wij hebben een grote database met gekwalificeerd personeel. Wij kunnen dus snel schakelen en zijn 24/7 bereikbaar.

+10 jaar hospitality ervaring

Wij hebben de beste mensen die jouw evenement tot een succes kunnen maken! Met ruim 10 jaar ervaring zijn wij een begrip in de markt.

Maak je event onvergetelijk

Wij geven je onze formule!

We hebben goed gekeken wat er in de markt speelt en gezien dat er veel te verbeteren is. We hebben onze eigen unieke formule ontwikkeld voor klanten en personeel. Deze formule hebben we in een stapsgewijze checklist samengevat. Hiermee wordt elk event een bijzondere happening! In deze checklist:

✓ Hoe hostessen je evenement bepaalt.
✓ Welke horeca basisvaardigheden van belang zijn.
✓ Hoe een waterdicht planningsproces zorgdraagt voor succes.

Deze checklist bevat de succesvolle methodiek die wij zelf al jaren hanteren!

Wij garanderen 100% privacy. Je gegevens worden niet gedeeld.

Testimonials

Wat klanten over ons zeggen

Speciaal voor jou!

Wij tillen jouw evenement naar een hoger niveau, dat weten we zeker. Profiteer van onze royale introductiekorting en realiseer een onvergetelijk event!

Totale waarde: €398,-

t.w.v. € 218,-

Bonus 1: 

Reiskosten & reisuren vergoeding

Het maakt niet uit waar onze host of hostessen vandaan komen. De reistijd die zij kwijt zijn en de reiskosten die ze zouden moeten maken, daar heeft u geen omkijken naar. De kosten zijn bij deze eerste kennismakingsboeking geheel voor onze rekening.

t.w.v. € 105,-

Bonus 2: 

Hospitality consult

Persoonlijk contact is voor ons belangrijk. Door goed naar uw wensen te luisteren en onze ideeën met die van u te combineren, kunnen we een feest maken van uw evenement. Na het eerste contact maken we een afspraak waarbij we samen uw draaiboek doornemen. Daarna maken wij een heldere offerte, zodat u vooraf volledig weet waar u aan toe bent.

t.w.v. € 75,-

Bonus 3: 

Hospitality styling

U krijgt een geheel verzorgde hospitality styling inclusief accessoires.

@Instagram

Wij maken werk van uw evenement

M&M Entertainment bestaat sinds 2010. Daardoor beschikken wij over een enorm bestand van allerhande personeel, met een paar grote gemeenschappelijke delers: een goede opleiding, hardwerkend, ervaren en stijlvol. Want dat is waarop wij selecteren en waarmee wij ons willen onderscheiden.

Ons werk doen we ontspannen, geconcentreerd, punctueel en met veel plezier. Dat halen we keer op keer uit het creëren van de juiste sfeer, zodat ieder evenement een dankbare herinnering voor de organisator en gasten wordt. Want uw evenement is ons werk.

Blog

Vestibulum mattis consectetur ligula, id suscipit quam dapibus vel. Maecenas molestie, enim sit amet suscipit imperdiet, justo diam semper leo.

Hello world!

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!

Menu Links

Homepagina

Over ons

Over ons

Host & Hostessen 1

Host & Hostessen 1

Contact

Contact

Mail:
info@m-mentertainment.nl
Telefoon:
0639291399

Bedrijfsgegevens

Adres:
MMstraat 1
1134 AD Amsterdam

Blijft up to date

Subscribe to get the latest news, update and offer information.